tisdag 12 augusti 2008

En inte så helt vanlig vardag för klicken..

1. Okej jag ska göra det! 2. Jag gör det, jag gör det! 3. Snyft, min hals bränns - mamma!. 4. zzZ! Lösning på Hår D:s sömnproblem? "Peacemärket".

Internt, säger inget mer..

Ghostman.. Ett par mil gör susen både mentalt och fysiskt. Det här var vad kameran fånga på bild när jag äntligen satt mig ner.

..Nejnej! Inte om man gör så här! Men sånt undviker vi, vi ger oftast upp pengarna och mobilerna - vi är ju trots allt svenskar!

Jo precis, man blir speciellt oftast rånad i skogen vid en bom.. I Väsby.. Den "svenskaste" förorten i Sverige, bara för man är svensk.

It's guy love.. between twoo guuuuys.

För att underdriva så har väl iallafall Jockarna gått 3 mil det senaste dygnet. Men inte allt förgäves, vi hade ju räven D med oss, som tog några ingreddibluöh pictuhz.

Tur var väl att vi hade pengar över för att fylla på färgförådet till Studion.


..Inte nog med det, så blev vi tvungna att betala över 3 gånger per mynt, och allt för ingenting som Tar säger.. för att vara tydligare - Fett Med Knas (som förövrigt bildar en fräsh förkortad sign).

För att orka åka tåg i 20 minuter behövs det koffein. För den här superba nya cola-lanseringen betalade vi 20 otroligt värdefulla mynt och den var koffeinfri, sockerfri, energifri, och hade den där ljuvliga aspartapsmaken med en hint av grönt te..

Inga kommentarer: